Veelgestelde vragen

Wij doen er alles aan om jou een onvergetelijke ervaring mee te geven. Zowel tijdens de voorpret als tijdens de Pink Ribbon Dam tot Dam Wandeltocht zelf!

Inschrijving 2024

Inschrijving
Wanneer gaat de inschrijving open?
De inschrijving voor de Pink Ribbon Dam tot Dam Wandeltocht 2024 gaat op 23 april 2024 om 9.00 uur open.

Wanneer sluit de inschrijving?
De inschrijving sluit op 9 september 2024, of eerder als we uitverkocht zijn.

Hoe kan ik inschrijven?
Ga naar de startpagina en kies voor ‘Inschrijven’

Wat zijn de tarieven?
De tarieven vind je op de website.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?
De bevestigingsmail is afkomstig van ‘noreply@atleta.cc’. Check ook jouw spam of ongewenste mail.

Als je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, neem contact op via het contactformulier. Mogelijk heb je een typefoutje gemaakt in het e-mailadres.

Is er een na-inschrijving? Is er een wachtlijst?
Er is geen na-inschrijving of wachtlijst.

Vanaf 10 september 2024 komt er een vraag- en aanbodpagina op de website. Op die pagina bieden wij jou de kans om een ticket te kopen of te verkopen. De verkoper kan via zijn/haar dashboard het ticket aan jou toewijzen.
 
Overdragen is tijdelijk niet mogelijk tussen 12 augustus en 9 september 2024.
 
Wanneer je na 12 augustus 2024 een ticket overdraagt, dien je er onderling voor te zorgen dat de stempelkaart bij de nieuwe deelnemer terecht komt.
Inloggen
Hoe kan ik inloggen in mijn persoonlijke dashboard?
Open jouw dashboard en vul jouw e-mailadres in om in te loggen.
Wijzigen, annuleren of overdragen
Hoe wijzig ik mijn afstand?
Open jouw dashboard en klik op ‘Gegevens’ en vervolgens op ‘Ticket omruilen’.

Het wijzigen van jouw afstand is mogelijk t/m 12 augustus 2024, tenzij de afstand is uitverkocht.

Hoe wijzig ik mijn persoonlijke gegevens of shirtmaat?
Open jouw dashboard en klik op ‘Gegevens’ en vervolgens op ‘Registratie bewerken’.

Het wijzigen van jouw gegevens is mogelijk t/m 12 augustus 2024.

Kan ik mijn inschrijving annuleren?
Als je niet mee kunt of wilt doen, kun je jouw inschrijving aan iemand anders overdragen. Hoe dat werkt, lees je bij de volgende vraag.

Leden van Le Champion kunnen hun inschrijving t/m 12 augustus 2024 schriftelijk annuleren via het contactformulier en krijgen hun inschrijfgeld (min administratiekosten) terug. Zie hiervoor de algemene voorwaarden op de website.

Hoe kan ik mijn inschrijving overdragen aan iemand anders?
Open jouw dashboard en open jouw registratie. Klik in jouw ticket op ‘Gegevens’ en ‘Ticket overdragen’.

Indien je na de uiterste wijzigingsdatum, 12 augustus 2024, een ticket toewijst, dien je onderling te regelen dat de stempelkaart bij de nieuwe deelnemer terecht komt.

Overdragen is tijdelijk niet mogelijk tussen 12 augustus 2024 en 9 september 2024.

Let op! Het (ver)kopen van een startbewijs is op eigen risico. Le Champion bemiddelt hier niet in.
Algemene voorwaarden
Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?
De algemene voorwaarden vind je op de website van het evenement.
Shirt
Is er een Wandshirt beschikbaar?
Kijk op de website voor meer informatie over het Wandelshirt.

Hoe ontvang ik het shirt?
Wanneer jij bij inschrijving een wandelshirt hebt besteld, kun je deze ter plekke ophalen met de QR-code in jouw persoonlijke dashboard. Een week voor het evenement ontvang je hier ook een link van in jouw mailbox. Je ontvangt dus GEEN wandelshirtbon.
 
Ik ben vergeten een shirt te bestellen, is dit nog mogelijk?
Open jouw dashboard en jouw registratie. Kies voor ‘Extra’s bestellen’ om alsnog een shirt te bestellen. 
 
Je kunt t/m 12 augustus 2024 een shirt bestellen, zolang de voorraad strekt.
Stempelkaart
Wordt mijn stempelkaart thuisbezorgd?
Ja, uiterlijk in de week van het evenement ontvang je jouw stempelkaart per post.
 
Ik woon in het buitenland, ontvang ik mijn startnummer met de post?
Nee, indien je met een buitenlands adres staat ingeschreven, dien je jouw stempelkaart op te halen bij de helpdesk. Je ontvangt hier in de week van het evenement informatie over.
 
Ik heb mijn stempelkaart niet ontvangen. Wat nu?
Als je op de dag van het evenement geen stempelkaart hebt ontvangen, kun je op vertoon van jouw laatste deelnemersinformatiemail een reserve stempelkaart ophalen bij de helpdesk op het evenement.

Ik heb een ticket overgenomen. Wordt mijn stempelkaart bij mij thuis bezorgd?
Indien je na de uiterste wijzigingsdatum, 12 augustus 2024, een ticket hebt overgenomen, dien je onderling te regelen dat de stempelkaart bij jou terecht komt.

Pink Ribbon Dam tot Dam Wandeltocht 2024

Start en finish
Waar zijn de start en finish?
De start van de 20, 27 en 42 km is op de Dam in Amsterdam.
De start van de 10 km is vanaf het Dam tot Dam Park in Zaandam. Het park is vanaf 9.00 uur geopend.
Voor alle afstanden is de finish in het Dam tot Dam Park in Zaandam. De finish is open tot 17.00 uur.

Wat zijn de starttijden?
Kijk voor de starttijden op de website.

Mag ik eerder of later starten?
Je mag per afstand alleen starten op de aangegeven starttijden.

Mag ik meedoen met een andere afstand?
Het wijzigen van jouw afstand is mogelijk t/m 12 augustus 2024, tenzij de afstand is uitverkocht. Open jouw dashboard en klik op ‘Gegevens’ en vervolgens op ‘Ticket omruilen’.

Na deze datum is het alleen mogelijk om een kortere afstand te lopen. Je kan jouw stempelkaart ter plekke bij de helpdesk omruilen voor een kortere afstand.

Kijk voor de starttijden op de website.

Tot hoe laat is de finish open?
De finish is open tot 17.00 uur.
Bereikbaarheid
Waar kan ik parkeren?
Kijk bij Bereikbaarheid op de website voor meer informatie over parkeren en de bereikbaarheid tijdens het evenement.
 
Hoe is de bereikbaarheid voor bewoners?
Kijk bij Bewoners op de website voor informatie over onder andere het parcours en de (verkeers)maatregelen tijdens het evenement.
Helpdesk
Waar is de helpdesk van Le Champion?
Je vindt een helpdesk op de Dam voor de 20, 27 en 42 km..
In Zaandam vind je voor de 10 km een helpdesk in het Dam tot Dam Park.

Wat zijn de openingstijden van de helpdesk?
De helpdesk op de Dam is geopend vanaf 6.45 uur. De helpdesk in Zaandam is vanaf 9.00 uur open.
Medaille
Krijg ik een medaille? 
Iedere deelnemer ontvangt na de finish een unieke herinneringsmedaille!

Medaltab

Tijdens je inschrijving kan je een Medaltab bestellen. Dit is een gegraveerd plaatje met daarop jouw naam en afstand, die precies op de achterkant van de medaille past.

Wanneer ontvang ik de medaltab?

De Medaltab valt uiterlijk twee weken na het evenement op de mat.
Verzorging, medisch, faciliteiten
Welke verzorging is er onderweg?
Kijk op de website voor meer informatie over de Verzorgingsposten en de locaties daarvan.

Is er medische hulpverlening aanwezig?
Op de stempelposten onderweg en bij de finish worden Rode Kruis-posten ingericht. Heb je onderweg medische verzorging nodig en ben je niet bij een stempelpost, dan kun je in geval van nood het nummer van het Rode Kruis bellen. Dit nummer staat op jouw stempelkaart.

Zijn er toiletten onderweg?
Er zijn toiletten op de start- en finishlocatie en langs het parcours.

Overige

Vrijwilliger worden
Welke vrijwilligerstaken zijn er?
Meer informatie over vrijwilligerswerk lees je op de website van Le Champion.

Je kan je aanmelden via het aanmeldformulier op de website.
Le Champion leden
Hoe kan ik lid worden van Le Champion?
Op de website van Le Champion vind je meer informatie over de voordelen van een lidmaatschap.

Je kan lid worden via het inschrijfformulier op de website van Le Champion. Of door tijdens de inschrijving voor een evenement te kiezen voor 'Word lid van Le Champion'.
Gevonden voorwerpen
Wat gebeurt er met gevonden voorwerpen?
Ben je iets waardevols verloren, informeer dan bij onze helpdesk ter plekke.

Is het niet gevonden, informeer dan achteraf even bij onze organisatie via het contactformulier.

Contact opnemen

Staat jouw vraag er niet bij? Stuur ons een bericht. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op!

Stuur ons een bericht