Veelgestelde vragen

Wij doen er alles aan om jullie een onvergetelijke ervaring mee te geven. Zowel tijdens de voorpret als tijdens de Pink Ribbon Dam tot Dam Wandeltocht zelf!

Heb je vragen over jouw individuele inschrijving? Kijk dan op de veelgestelde vragen pagina voor individuele wandelaars.

Inschrijving Business Walk

Inschrijving
Wanneer gaat de inschrijving voor de Business Walk open?
De inschrijving voor de Business Walk gaat op 19 februari 2024 om 09.00 uur open.

Wanneer sluit de inschrijving?
De inschrijving sluit 9 september 2024, of eerder als we uitverkocht zijn.

Wat is het maximum aantal deelnemers per Business team?
Een team bestaat uit maximaal 10 teamleden. Heb je meer dan 10 deelnemers, dan kan je een extra team inschrijven. Heb je minder dan 10 deelnemers, dan mag je jouw team ook aanvullen met relaties, vrienden en bekenden.

Het is niet mogelijk om ‘losse’ deelnemers met individuele tickets aan een team toe te voegen.

Hoe wordt de korting verrekend bij afname van meerdere Business teams?
Hoe meer teams, hoe hoger de korting. De staffelkorting geldt ook wanneer je teams voor verschillende categorieën en afstanden met elkaar combineert. Let op, de korting wordt per bestelling berekend.

Bij afname van 5 t/m 9 teams = 5% korting
Bij afname van 10 t/m 14 teams = 10% korting
Bij afname van 15 teams of meer = 15% korting

Heb ik de gegevens van de teamleden nodig om in te schrijven?
Je kan de teams aanmelden zonder de gegevens van de deelnemers paraat te hebben.

Kies tijdens de inschrijving bij ‘Voor wie is dit ticket?’ voor ‘Ik weet het nog niet’. Plaats je bestelling en wijs je tickets achteraf toe via je persoonlijke dashboard.

Als je kiest om de startnummers op te laten sturen naar ‘Adres deelnemer’, zorg er dan voor dat de tickets voor 12 augustus 2024 zijn toegewezen. Wijs je ze later toe, dan worden de startnummers naar jullie factuuradres gestuurd.

Tickets toewijzen is tijdelijk niet mogelijk tussen 12 augustus en 9 september 2024.
Factuur
Hoe kan ik mijn Business teams op factuur betalen?
Kies tijdens de inschrijving voor ‘Plaats bestelling als bedrijf’ en voor ‘Overboeking’ om op factuur te betalen.

Waar kan ik mijn factuur terugvinden en hoe betaal ik deze?
De factuur kan je terugvinden in jouw dashboard. Je kunt het bedrag overmaken aan Mollie Payments onder vermelding van het Betaalkenmerk/Reference.

De betaling aan Mollie Payments is teruggestort. Wat nu?
Hoogstwaarschijnlijk is er aan Mollie Payments betaald zonder vermelding van het Betaalkenmerk.

In dat geval lukt de betaling niet en komt het geld automatisch bij jullie terug. Je kan opnieuw overmaken aan Mollie Payments onder vermelding van het Betaalkenmerk.

Het Betaalkenmerk vind je terug op de factuur. Open jouw dashboard en open betreffende factuur voor de betaalgegevens.

Ik heb betaald, maar de factuur staat nog open in mijn dashboard. Hoe kan dat?
De betaling is waarschijnlijk teruggestort omdat er is betaald zonder (het juiste) Betaalkenmerk. Zie de informatie hierboven.

Ik ben vergeten een referentie/PO-nummer door te geven. Wat nu?
Open jouw dashboard, open betreffende factuur en bewerk de ‘Factuurgegevens’. Je kunt de aangepaste factuur daarna downloaden via het download icoontje naast het bedrag.

Wat gebeurt er als ik de factuur te laat betaal?
Bij niet, te late of onvolledige betaling of als de automatische incasso mislukt, bent u, zoals dat heet, in verzuim en heeft Le Champion het recht wettelijke rente te berekenen. U ontvangt een herinnering en krijgt nog 14 dagen de tijd om te betalen. Als de betaling uitblijft, wordt u aangemaand en heeft Le Champion het recht incassokosten in rekening te brengen. Bij het uitblijven van de betaling mag Le Champion iedere vorm van dienstverlening staken, totdat de door u verschuldigde betaling ontvangen is. Indien nodig geeft Le Champion de vordering uit handen aan een incassobureau.
Tickets toewijzen
Hoe wijs ik tickets toe aan mijn teamleden?
Open jouw dashboard, deel de registratielink om een teamlid een ticket te laten claimen.

Óf open de resterende tickets en kies daar voor: een deelnemer uitnodigen, een unieke registratielink delen of zelf handmatig gegevens invullen.

Tot wanneer kan ik tickets toewijzen aan mijn teamleden?
De uiterste wijzigingsdatum is 12 augustus 2024, zodat wij voldoende tijd hebben om de startnummers naar het juiste adres te verzenden.

Tickets toewijzen is tijdelijk niet mogelijk tussen 12 augustus 2024 en 9 september 2024.

Vanaf 12 augustus 2024 kan je niet-toegewezen tickets nog wel toewijzen, maar deze wijzigingen worden dan niet meer meegenomen in de productie en verzending van de startnummers. Je ontvangt betreffende startnummers op jullie factuuradres.

Ik heb een verkeerd e-mailadres ingevuld bij het toewijzen, wat nu?
Open jouw dashboard, open betreffende ticket en kies bij ‘Gegevens’ voor ‘Registratie bewerken’ om het mailadres aan te passen.
Stempelkaarten
Waar worden de Business stempelkaarten bezorgd?
Tijdens de inschrijving heb je gekozen voor verzending naar ‘Factuuradres’ of ‘Adres deelnemer’.

Open jouw dashboard en kijk bij ‘Facturen’ waar je voor hebt gekozen.

Heb je gekozen voor ‘Factuuradres’ dan wordt het businesspakket naar het factuuradres in jullie dashboard gestuurd.

Heb je gekozen voor ‘Adres deelnemer’ dan worden de stempelkaarten naar de adressen van jouw teamleden gestuurd. Wijs je tickets na de uiterste wijzigingsdatum 12 augustus 2024, toe, dan ontvang je de losse enveloppen met stempelkaarten op jullie factuuradres.

Wanneer worden de Business stempelkaarten bezorgd?
Uiterlijk in de week van het evenement worden de stempelkaarten bezorgd. Als je hebt gekozen voor verzending naar ‘Factuuradres’ ontvang je een tracking link. Niks ontvangen? Neem dan contact op via het contactformulier.

Business Walk Pink Ribbon Dam tot Dam Wandeltocht 2024

Startvak en starttijd
Waar zijn de start en finish?
De start van de 20, 27 en 42 km is op de Dam in Amsterdam.
De start van de 10 km is vanaf het Dam tot Dam Park in Zaandam. Het park is vanaf 9.00 uur geopend.
Voor alle afstanden is de finish in het Dam tot Dam Park in Zaandam. De finish is open tot 17.00 uur.
 
Wat zijn de starttijden?
Kijk voor de starttijden op de website.

Mag ik eerder of later starten?
Je mag per afstand alleen starten op de aangegeven starttijden.

Mag een teamlid deelnemen aan een andere afstand?
Het is alleen mogelijk om een kortere afstand te lopen. De deelnemer kan zijn/haar stempelkaart ter plekke bij de helpdesk omruilen voor een kortere afstand.

Kijk voor de starttijden op de website.
Bereikbaarheid
Waar kan ik parkeren?
Kijk bij Bereikbaarheid op de website voor meer informatie over parkeren en de bereikbaarheid tijdens het evenement.
Helpdesk
Waar is de helpdesk van Le Champion?
Je vindt een helpdesk op de Dam voor de 20, 27 en 42 km..
In Zaandam vind je voor de 10 km een helpdesk in het Dam tot Dam Park.

Wat zijn de openingstijden van de helpdesk?
De helpdesk op de Dam is geopend vanaf 6.45 uur. De helpdesk in Zaandam is vanaf 9.00 uur open.
Medaille
Krijgen deelnemers een medaille? 
Iedere deelnemer ontvangt na de finish een unieke herinneringsmedaille!
Verzorging, medisch, faciliteiten
Welke verzorging is er onderweg?
Kijk op de website voor meer informatie over de Verzorgingsposten en de locaties daarvan.

Is er medische hulpverlening aanwezig?
Op de stempelposten onderweg en bij de finish worden Rode Kruis-posten ingericht. Heb je onderweg medische verzorging nodig en ben je niet bij een stempelpost, dan kun je in geval van nood het nummer van het Rode Kruis bellen. Dit nummer staat op de stempelkaart.

Zijn er toiletten onderweg?
Er zijn toiletten op de start- en finishlocatie en langs het parcours.
Stempelkaarten
Waar worden de Business stempelkaarten bezorgd?
Tijdens de inschrijving heb je gekozen voor verzending naar ‘Factuuradres’ of ‘Adres deelnemer’.

Open jouw dashboard en kijk bij ‘Facturen’ waar je voor hebt gekozen.

Heb je gekozen voor ‘Factuuradres’ dan wordt het businesspakket naar het factuuradres in jullie dashboard gestuurd.

Heb je gekozen voor ‘Adres deelnemer’ dan worden de stempelkaarten naar de adressen van jouw teamleden gestuurd. Wijs je tickets na de uiterste wijzigingsdatum 12 augustus 2024, toe, dan ontvang je de losse enveloppen met stempelkaarten op jullie factuuradres.

Wanneer worden de Business stempelkaarten bezorgd?
Uiterlijk in de week van het evenement worden de stempelkaarten bezorgd. Als je hebt gekozen voor verzending naar ‘Factuuradres’ ontvang je een tracking link. Niks ontvangen? Neem dan contact op via het contactformulier.

Overige

Vrijwilliger worden
Welke vrijwilligerstaken zijn er?
Meer informatie over vrijwilligerswerk lees je op de website van Le Champion.

Je kan je aanmelden via het aanmeldformulier op de website.
Le Champion leden
Hoe kan ik lid worden van Le Champion?
Op de website van Le Champion vind je meer informatie over de voordelen van een lidmaatschap.

Je kan lid worden via het inschrijfformulier op de website van Le Champion. Of door tijdens de inschrijving voor een evenement te kiezen voor 'Word lid van Le Champion'.
Gevonden voorwerpen
Wat gebeurt er met gevonden voorwerpen?
Ben je iets waardevols verloren, informeer dan bij onze helpdesk ter plekke.

Is het niet gevonden, informeer dan achteraf even bij onze organisatie via het contactformulier.

Contact opnemen

Staat jouw vraag er niet bij? Stuur ons een bericht. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op!

Stuur ons een bericht