Veelgestelde vragen

Wij doen er alles aan om jou een onvergetelijke ervaring mee te geven. Zowel tijdens de voorpret als tijdens de Pink Ribbon Dam tot damloop zelf! Heb je een vraag en kun je het antwoord niet op onze website terug vinden? Dan helpen wij bij het beantwoorden van jouw vraag!

Inschrijving 2022

Inschrijven
Wanneer gaat de inschrijving open?
De inschrijving opent op dinsdag 19 april om 09.00 uur.

Wanneer sluit de inschrijving?
De inschrijving sluit op 5 september 2022, of eerder wanner we uitverkocht zijn.

Hoe kan ik inschrijven?
1. Ga naar startpagina
2. Kies voor ‘Inschrijven’
3. Doorloop alle stappen van het inschrijfformulier
4. Zodra je bent ingeschreven, ontvang je per e-mail een bevestigingsmail van ‘noreply@atleta.cc’. Via de link 'Open dashboard' kun je jouw inschrijving inzien en beheren.

Hoeveel kost het om in te schrijven?
De tarieven vind je hier.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?
De bevestigingsmail is afkomstig van ‘noreply@atleta.cc’. Check ook jouw spam of ongewenste mail.

Als je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, neem dan contact op via dit formulier. Mogelijk heb je een typefoutje gemaakt in het e-mailadres.
Ticket uit 2021 bevestigen
We houden jouw startbewijs gereserveerd tot 1 mei. Hierna wordt jouw inschrijving, inclusief extra producten, geannuleerd. Deze kunnen we weer voor je herstellen (tenzij de Dam tot Damloop uitverkocht is), wanneer je contact met ons opneemt via het contactformulier.
Inloggen
Hoe kan ik inloggen in mijn persoonlijke account?
Als je jouw e-mailadres eerder hebt gebruikt tijdens een inschrijving, kies dan tijdens jouw nieuwe inschrijving voor ‘Inloggen’. Je ontvangt een code van ‘noreply@atleta.cc’ om in te loggen en verder in te schrijven.

Schrijf je je voor het eerst in met jouw e-mailadres, vul dat het hele inschrijfformulier in. Kies dan nog niet voor ‘Inloggen’. De volgende keer dat je je inschrijft, kan je wel kiezen voor ‘Inloggen’.

Als je eenmaal ingeschreven staat, kan je in jouw dashboard inloggen. De link naar jouw dashboard vind je in de bevestigingsmail van jouw inschrijving.
Inschrijving wijzigen, annuleren of overdragen
Hoe wijzig ik mijn afstand, persoonlijke gegevens en/of shirtmaat?
Ga naar ‘Open dashboard’ in jouw bevestigingsmail om jouw persoonlijke gegevens of afstand te wijzigen.

Het wijzigen van jouw gegevens is mogelijk t/m 8 augustus 2022.

Kan ik mijn inschrijving annuleren?
Als je niet mee kunt of wilt doen, dan kun je jouw inschrijving aan iemand anders overdragen. Hoe dat gaat, zie je bij de vraag over ‘overdragen’.

Leden van Le Champion kunnen hun inschrijving t/m 8 augustus 2022 schriftelijk annuleren en krijgen hun inschrijfgeld (min administratiekosten) terug. Zie hiervoor de Algemene voorwaarden op de website.

Hoe kan ik mijn inschrijving overdragen aan iemand anders?
Ga naar 'Open dashboard' in jouw bevestigingsmail. Open jouw registratie en klik in jouw ticket op 'Wijzigen'. Wijs de ticket toe aan 'Iemand anders'. Vul het e-mailadres en de naam in van de persoon aan wie je jouw ticket wilt toewijzen en 'Bevestig' dit.

Indien je na de uiterste wijzigingsdatum, 8 augustus 2022, een ticket toewijst, dien je te regelen dat het startnummer bij de nieuwe deelnemer terecht komt.

Je kunt jouw inschrijving t/m 16 augustus 2022 toewijzen aan iemand anders. De overdracht is voor eigen risico. Le Champion bemiddelt hier niet in.
Algemene voorwaarden
Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?
De Algemene voorwaarden en het reglement vind je hier.
Shirt
Is er een shirt beschikbaar?
Klik hier voor meer informatie over het wandelshirt.

Ik ben vergeten een shirt te bestellen, is dit nog mogelijk?
Als je al ingeschreven staat, open dan jouw registratie in jouw dashboard en kies voor ‘Extra’s bestellen’. Je kan t/m 8 augustus 2022 een shirt bestellen.

Stempelkaart
Wordt mijn stempelkaart thuisbezorgd?
Ja, in de week van het evenement ontvang je jouw startnummer per post.

Ik woon in het buitenland, ontvang ik mijn stempelkaart met de post?
Indien je met een buitenlands adres staat ingeschreven, dien je jouw stempelkaart op te halen. Je ontvangt in de week van het evenement informatie hierover.

Ik heb mijn stempelkaart niet ontvangen. Wat nu?
Als je op woensdag voor het evenement geen stempelkaart hebt ontvangen, neem dan contact op via dit formulier.

Ik heb een stempelkaart overgenomen. Wordt mijn stempelkaart bij mij thuis bezorgd?
Indien je na de uiterste wijzigingsdatum, 8 augustus 2022, een inschrijving hebt overgenomen, wordt het stempelkaart naar de oude deelnemer opgestuurd. Je dient onderling te regelen dat het bij jou terecht komt.

Dam tot Dam Wandeltocht 2022

Helpdesk
Waar vind ik de Helpdesk?
De Helpdesk vind je in op de Dam in Amsterdam (20, 27 en 42 km) en in het Dam tot Dam Park in Zaandam (10 km). 

Contact opnemen

Staat jouw vraag er niet bij? Stuur ons dan direct een bericht. Wij nemen zo snel mogelijk contact op om jouw vraag te beantwoorden.

Stuur ons een bericht