Veelgestelde vragen

Wij doen er alles aan om jou een onvergetelijke ervaring mee te geven. Zowel tijdens de voorpret als tijdens de Pink Ribbon Dam tot Dam Wandeltocht zelf! Heb je een vraag en kun je het antwoord niet op onze website terug vinden? Dan helpen wij bij het beantwoorden van jouw vraag!

Inschrijving 2022

Inschrijving gesloten
De inschrijving is op 5 september 2022 gesloten.

Kan ik nog aan een startbewijs komen?
Wil jij nog graag meedoen, maar heb jij geen startbewijs bemachtigd? Bekijk dan onze vraag- en aanbodpagina.

Ik heb mijn ticket uit 2021 niet bevestigd voor deelname in 2022. Wat nu?
Je kon tot uiterlijk 1 mei 2022 jouw startbewijs bevestigen. Tot deze datum hadden wij jouw startbewijs gereserveerd.

Omdat je niet hebt bevestigd en daarmee ook niet akkoord bent gegaan met de nieuwe algemene voorwaarden, hebben we geen startnummer voor je besteld. We kunnen je helaas niet meer toevoegen, maar je kan wel gebruik maken van de vraag- en aanbodpagina op de website om alsnog een startbewijs van iemand anders te kopen.
Inloggen
Hoe kan ik inloggen in mijn persoonlijke account?
Als je jouw e-mailadres eerder hebt gebruikt tijdens een inschrijving, kies dan tijdens jouw nieuwe inschrijving voor ‘Inloggen’. Je ontvangt een code van ‘noreply@atleta.cc’ om in te loggen en verder in te schrijven.

Schrijf je je voor het eerst in met jouw e-mailadres, vul dat het hele inschrijfformulier in. Kies dan nog niet voor ‘Inloggen’. De volgende keer dat je je inschrijft, kan je wel kiezen voor ‘Inloggen’.

Als je eenmaal ingeschreven staat, kan je in jouw dashboard inloggen. De link naar jouw dashboard vind je in de bevestigingsmail van jouw inschrijving.
Inschrijving wijzigen, annuleren of overdragen
Hoe wijzig ik mijn afstand, persoonlijke gegevens en/of shirtmaat?
Ga naar ‘Open dashboard’ in jouw bevestigingsmail om jouw persoonlijke gegevens of afstand te wijzigen.

Het wijzigen van jouw gegevens is mogelijk t/m 8 augustus 2022.

Kan ik mijn inschrijving annuleren?
Als je niet mee kunt of wilt doen, dan kun je jouw inschrijving aan iemand anders overdragen. Hoe dat gaat, zie je bij de vraag over ‘overdragen’.

Leden van Le Champion kunnen hun inschrijving t/m 8 augustus 2022 schriftelijk annuleren en krijgen hun inschrijfgeld (min administratiekosten) terug. Zie hiervoor de Algemene voorwaarden op de website.

Hoe kan ik mijn inschrijving overdragen aan iemand anders?
Ga naar 'Open dashboard' in jouw bevestigingsmail. Open jouw registratie en klik in jouw ticket op 'Wijzigen'. Wijs de ticket toe aan 'Iemand anders'. Vul het e-mailadres en de naam in van de persoon aan wie je jouw ticket wilt toewijzen en 'Bevestig' dit.

Indien je na de uiterste wijzigingsdatum, 8 augustus 2022, een ticket toewijst, dien je te regelen dat het startnummer bij de nieuwe deelnemer terecht komt.

Je kunt jouw inschrijving t/m 16 augustus 2022 toewijzen aan iemand anders. De overdracht is voor eigen risico. Le Champion bemiddelt hier niet in.
Algemene voorwaarden
Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?
De Algemene voorwaarden en het reglement vind je hier.
Shirt
Is er een shirt beschikbaar?
Klik hier voor meer informatie over het wandelshirt.

Ik ben vergeten een shirt te bestellen, is dit nog mogelijk?
Als je al ingeschreven staat, open dan jouw registratie in jouw dashboard en kies voor ‘Extra’s bestellen’. Je kan t/m 8 augustus 2022 een shirt bestellen.

Stempelkaart
Wordt mijn stempelkaart thuisbezorgd?
Ja, in de week van het evenement ontvang je jouw startnummer per post.

Ik woon in het buitenland, ontvang ik mijn stempelkaart met de post?
Indien je met een buitenlands adres staat ingeschreven, dien je jouw stempelkaart op te halen. Je ontvangt in de week van het evenement informatie hierover.

Ik heb mijn stempelkaart niet ontvangen. Wat nu?
Als je op woensdag voor het evenement geen stempelkaart hebt ontvangen, neem dan contact op via dit formulier.

Ik heb een stempelkaart overgenomen. Wordt mijn stempelkaart bij mij thuis bezorgd?
Indien je na de uiterste wijzigingsdatum, 8 augustus 2022, een inschrijving hebt overgenomen, wordt het stempelkaart naar de oude deelnemer opgestuurd. Je dient onderling te regelen dat het bij jou terecht komt.

Na het evenement

Gevonden voorwerpen
Ik ben iets kwijtgeraakt
Wanneer je iets bent kwijtgeraakt kun je een mailtje sturen naar helpdesk@lechampion.nl 

Inschrijving 2022

Laatste deelnemersinformatie
Wanneer wordt de deelnemersinformatie verstuurd?
In de week voorafgaand aan het evenement wordt de deelnemersinformatie naar je toegestuurd per e-mail.
GPX route
Wanneer ontvang ik de GPX route?
In de deelnemersinformatie die een week voorafgaand aan het evenement wordt toegestuurd staat de GPX route.
Wandelshirt
Wanneer kan ik mijn bestelde kleding ontvangen?
Je kunt jouw wandelshirt ophalen op de dag van het evenement op de Dam.
Afstand wisselen
Kan ik een andere afstand kiezen?
Je mag altijd een lagere afstand kiezen van de door jouw gekozen afstand. Kom even langs bij onze helpdesk ter plekke om jouw stempelkaart om te ruilen.

Wisselen naar een hogere afstand is helaas niet mogelijk.

Dam tot Dam Wandeltocht 2022

Helpdesk
Waar vind ik de Helpdesk?
De Helpdesk vind je in op de Dam in Amsterdam (20, 27 en 42 km) en in het Dam tot Dam Park in Zaandam (10 km). 

Contact opnemen

Staat jouw vraag er niet bij? Stuur ons dan direct een bericht. Wij nemen zo snel mogelijk contact op om jouw vraag te beantwoorden.

Stuur ons een bericht